onsdag 10 mars 2010

Lite tusch

Jag provar mitt motiv i några olika andra varianter.
Som vanligt finns det intressanta delar i alla bilder.
(Lars Vilks är ett marknadsföringsgeni.)

5 kommentarer:

  1. De två översta är det mer spänning i, även om tanken lite studsar över till aga. Vad menar du med marknadsföringen?

    SvaraRadera
  2. Rita en kraffsig hund med ett redan totalförbjudet och testat motiv, bli mordhotad (fel så klart), kopplas ihop med namn som Jihad Jane, få 100 timmar mediatid på ett dygn + en hel del innan. Allt detta utan att vilja säga något med bilden - förutom att alla ska få säga vad de vill.
    Det är väldigt roligt. Det är väldigt smart. Ungefär lika smart som Nimis och ARX.

    BTW: jag är för yttrandefrihet.

    SvaraRadera
  3. såg bilderna för jag var ju med på den utställningen.. de var så dåliga att jag inte tittadet två ggr..

    sen vet man aldrig när mediadrevet går igång..

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera