torsdag 29 oktober 2009

Bättre sent än...

Jag fick nyss besked att juryn har valt ut två av mina bilder till Höstsalongen i Torsby. Jag lämnade aldrig in min favorittvillingbild (se längre ner), men jag tror inte att den hade fått bilda serie med de här två bilderna.
Fakta: vernissage: lördag kl. 14. Sista öppetdag: 8 november. Antal konstnärer som fick ställa ut: 21. Antal bilder som ställs ut: 58.
När jag lämnade in tjuvkikade jag lite på vad andra hade lämnat. Jag tror på en mycket fin höstsalong oavsett vad som kom med.

2 kommentarer:

  1. Det var kul att höra. Hoppas det är en bra lokal till de 58 bilderna då:) Är det bilden på killarna som är din favorittvillingbild?

    Nilla

    SvaraRadera
  2. Tack! Lokalen är rymlig och jag tror att de har skärmar att lägga till också, så det är nog lugnt. Don't you worry... Mina (norska) killar med handbojor är min favorit, men barn är gulligast med barn, inte med killar med handbojor.

    SvaraRadera