tisdag 29 juni 2010

Vår lokal

Nu är det klart. Vi har köpt en lokal. Man skulle kunna beskriva det som ett före detta missionshus eller kapell. Det ligger mitt i Sunne och alltså mitt på jorden.
Jag flyttar dit min ateljé. Vi kommer ha konstutställningar där. Jag hoppas bland annat kunna samla mina "Viskleksvänner" där så småningom. 
Vi har också andra planer, som inte har med bildkonst att göra, för rummet. 


Först av allt ska vi måla om, ta bort vissa saker och sätta dit andra saker, men idag såg det ut så här:


3 kommentarer:

  1. Roligt att du bloggar igen och stort lycka till med den spännande lokalen!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att det gick som det skulle. Glad för er skull. Kram Hans.

    SvaraRadera
  3. Det är roligt att vara igång både med blog och med lokal!
    Jag försöker läsa ikapp lite på era bloggar också, ni produktiva;).

    SvaraRadera